Första riktiga skoldagen.

Skrev aldrig nåt igår så här kommer det:

Gick 9-15, seegt. Men iaf.

Klasstid Fick våra scheman igår. Stod att jag skulle ha träslöjd så jag ba wtf ?! men jag hade hemkunskap sen så det löste sig. Och sen fick vi reda på att vi i den snabba gruppen ska ha Hansson istället för Kryger.
NO Gick igenom vad vi ska göra under läsåret. Och vi ska börja med fysik >.< JAG HATAR FYSIK!!! Ännu värre är att vi kommer ha det i typ en och en halv period bara för att vi har teknik två av lektionerna dom första åtta veckorna.
SO Vi hade "överbetygsträning" elr vad man ska säga. Man skulle typ skriva upp det bra med att bo i en stor stad och att bo i en liten stad / på landsbyggden. Även om man såg fler fördelar med att bo i en liten stad av dom vi skrev upp på tavlan så känner jag att jag kommer hamna inne i norrköping senare. Jag hatar kolmården, finns inte ett skit att göra här.
Lunch Pyttipanna, äckligt som vanligt.
Matte Vi fick tbx mattediagnoserna. Hade 27 av 30, nöjd även om jag gjorde några slarvfel. Sen valde vi böcker, typ alla valde den svåra. Får se hur det går ;P
Hemkunskap Trodde vi skulle börja med teori men vi fick göra tigermuffins. Rätt gott faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0