Betyg och sånt...

Tänkte uppdatera lite om vad som hänt dom senaste dagarna.

I fredags vare då dags för lucian. Vi gjorde 3 föreställningar på förmiddagen. Den första gick skit men dom andra två gick lite bättre. Sen tillbaks till lektionerna tills kl. 13.55 då vi slutade för dagen. Istället för att gå hem gick jag till A-huset där jag spenderade dom kommande 4 timmarna tills det blev dags för föreställningen för familj och syskon.

Efter det blev det hem och äta, sen kolla på idol-finalen. Kevin förtjänade verkligen att vinna. <3 :D

I lördags blev det mest att slappa. Gick upp till affären och när vi gick tbx såg vi att nåt inte stod rätt till en bit bort. Det brann! Jag kände direkt att det var uttersbergsstallet och ja, jag hade rätt. Som tur var va fåren ute så inget dog. Eftersom att stallet är eller ja var så fallfärdigt lät dom det brinna ner till grunden. Känns jobbigt, har endel minnen därifrån...

Iaf, idag har det inte hänt så mkt. Kollat på One Tree Hill och Gossip Girl.

Imorn blire skola igen. Sista veckan =) Går bara till torsdag kl.3 så det blir en soft vecka + att vi har Volleyboll-turnering hela onsdagen. Ser fram emot att gå på jullov och få alla betygen även om jag vet många av dom redan.

Mina betyg (som jag vet)
Matte: VG
Historia: VG
Samhällskunskap: VG
Teknik:  MVG (Fråga mig inte hur det gick till x) )
Engelska: VG
Spanska: G (starkt)
Bild: G (starkt)

Dom två G:na jag har kommer jag troligtvis höjja nästa termin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0