Kvällstrött

´Tänkte skriva ett inlägg när jag kom hem från stan men jag jag läste ut När jag hör din röst och somnade i två timmar.

Men iaf, jag och syrran åkte in till stan vid 10 imorse. GIck runt och kollade typ överallt, men hittade inte så mkt. Det var skönare att gå idag när det inte var fullproppat med folk. Köpte iaf en grå långärmad med trycket "Love the earth!" på New Yorker, för 29 kr. x) Nej men den frågan är viktig för mig, vad ska man göra för att rädda jorden? Därför vill jag visa att jag bryr mig. Köpte också ett mascara, Great Lash (rosa och grön) från Maybelline. Gick till alla affärer som kunde tänkas sälja Mascara och kollade men köpte det inte för det var så dyrt. Men så gick jag till H&M där jag vet att jag köpt ett tidigare och där kostade det bara 60 spänn.

Sen åt vi lite på Mc Donalds och efter ett tag hade pappa slutat så han skjutsade hem oss.

Btw, igår kväll började jag läsa slutet av När jag hör din röst. BIG mistake! Jag kunde inte lägga ifrån mig boken och somnade inte förns runt 1. Men ändå var boken inte utläst. Men nu är den det och jag kan äntligen börja på Ljudet av ditt hjärta. Men kanske var det bra att jag läste så länge för jag kommer nog inte kunna somna tidigt ikväll och då kmr jag orka va uppe länge imorn. Har riktiga problem med nyårsafton för jag är så sjukt kvällstrött. 

Ta hand om er/amanda 

Kommentarer
Postat av: Elin

Ingen expert på att kommentera bloggar, men det känns dumt att läsa utan att kommentera.



Här säljer dom mascara på city för att dom inte blir sålda i stan xD



När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta, är inte det dom två böckerna som kommer efter Om jag kunde drömma ?

Dom verkar rätt bra, typ vampyrer va ?







PS! Jag ska träna på att kommentera till nästa inlägg!



Kramar!

2008-12-30 @ 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0