Laguna Beach m.m.

Har varit rätt dålig på att uppdatera dom senaste dagarna men har helt enkelt inte orkat.
Hade tid hos tandläkaren imorse kl. 7.10 så det blev att gå upp kl. 6. Man var ju bara lagom trött då.

Sen har jag bara slappat idag, sett lite av "Another Cinderella Story" med Selena Gomez <3 och Drew Seeley den verkade jättebra men hann tyvärr inte se klart den.
Har också kollat på några avsnitt av "The secret life of the american teenager" älskar den serien och var så nyfiken att jag inte kunde vänta tills på måndag för att se nästa avsnitt.
Har också börjat kolla på Laguna Beach. Vet att jag är sjukt efter men igår vare det avsnittet på One Tree Hill då Stephen Colleti började va me så jag var liksom tvungen att kolla på några avsnitt med snyggingen.

Asså jag kan inte förstå att det är julafton imorn. Det är sjukt, solen har lyst idag och även om det är kallt känns det snarare som vår än vinter. Mkt pga snöbristen.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag älskar Laguna beach, The hills och alla dem där ;D

2008-12-23 @ 18:49:41
URL: http://eemmman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0