Min första jullovsdag...

Idag har varit en riktig slappdag, hade sovmorgon men jag kan inte sova länge på morgonen så jag vaknade runt 8. Har gjort enmassa onödiga saker, kollat på OTH, suttit vid datan, kommit på hur man lägger in Youtube-klipp på bloggen (Applåder till mig (a) ) men har också gjort lite nytta. Var ute med Ozzy och så har jag städat rummet.

Har också lyckats få min tandställning att lossna. Eller det är typ ståltråden som håller fast bågen i gommen som lossnat. Får ringa tandläkaren på måndag, hoppas dom har öppet bara.

För att sprida lite julkänslor lägger jag in min favvo-jullåt. All I want for christmas - Mariah Carey.
Några stycken sjöng solo på den på Lucian och i andra föreställning skulle vi fixa en överraskning till David, alla sjöng med i sista refrängen men han märkte det inte ens. Han bah "Jag tyckte väl att det lät starkare" x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0