Missade Darin . . . IGEN

Skit! Darin uppträdde och signerade på Lindén idag. Hade det inte varit för att jag pluggade engelska imorse hade jag gått ut och hämtat NT och hade då kunnat åka in och se honom.

Det värsta är att han var i Norrköping för bara några veckors sedan och signerade på Media Markt men då vare gudstjänst så jag missade det då också. Bara min vanliga otur antar jag.
 Darin Zanyar <3

Kom på en till sak; Nick Jonas hund är typ sötast i världen och det läskiga är att jag drömde natten innan jag fick reda på att han fått en hund i födelsedagspresent att jag fick en hund som hette Elvis.
Nick och Elvis

Kommentarer
Postat av: emma

åhh, jag skulle också vilja sett Darin, men jag var sjuk tror jag :/

2008-12-20 @ 09:37:25
URL: http://eemmman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0