Utkast: Tänkte göra ...

Tänkte göra en snabb sammanfattning av 2008. Okejj, det hände inte så mkt på våren, början av sommaren men sen hände litegrann.


Jennie och Lollos födelsedagsfest.
Lollo och Jennifers försenade födelsedagsfest i Januari.
Bowling och statsvandring.
Bowling och statsvandring (Friluftsdag) med Elin och Erica. Tror vi såg rätt töntiga ut när vi gick omkring med en karta på stan x)
IFK Norrköping - Djurgården
2008 var året då IFK började spela i Allsvenskan igen efter 5 år i Superettan och dom hann också åka ur... Jippie ! Elr inte. Jag var nt på så många matcher iår jämfört med ifjol.

Den tråkigaste händelsen 2008, TH-konserten blev inställd. :/
Footloose
Och en av dom roligaste, Footloose på Intiman i Sthlm med Peter Johansson, Måns Zelmerlöw, Anna Sahlin och Robert Carlsson. <3
Ola
Olasignering med Lollo, Jennifer och Jessica. =)

En av dom sista skoldagarna av 7:an spenderades i Bodaviken, där vi hade asroligt.
Skolavslutning.
Jag och Denice på skolavslutningen.
Midsommarafton.
Midsommarafton firade vi både hemma hos Mats och Annika och som VIP-gäster på min grannes bands spelning. Dom var riktigt stora för några årtionden sen x)

Peter Johansson och hans kusin Mathilda Hanssons konsert i S:t Anna kyrka <3
Tjörn 25/7 - 29/5

                                             Rönnäng(tror jag)         Strand utanför Skärhamn
Cypern, Ayia Napa 4/8-18/8



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0