3-dagarsuppdatering

Som vanligt får jag uppdatera om flera dar samtidigt eftersom att jag inte orkar/hunnit skriva.

I Torsdags var vi som sagt på den där musikalen. Den var jättebra. =)
Sen gick vi till filmstaden och åt, efter det gick vi och köpte godis. ;P Sen gick runt på stan lite, var inne på Gina Tricot och Victoria jobbade =) (Hon var bland dom 16 bästa i Idol) Sen blev vi intervjuade om New Yorker och sen tbx till Hörsalen och sen hem till Krokek igen.

I Fredags hände inget speciellt, det var sista dagen för Breanne :/ Men vi fick träffa Tanja, vår nya spanskalärare och hon värkar jättebra.

Igår var jag, mamma, Josse och Carola på stan. Vi gick bl.a. ner till Knäppingsborg där Steffo Törnkvist satt och signerade för pappa skulle få den boken i julklapp. Sen tillbaks till stan där Glenn Hysén var och så såg jag Victoria igår också. Många "kändisar".
Kollade klänning också och har fastnat för en lila/rosa från Bik Bok.

Blir nog rätt oaktiv idag också för det blir enmassa plugg och bakning idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0