Svinkallt i B-huset

Vad hittar alla på idag då?

Min skoldag:
Svenska Fortsatte diskutera Maj Darlin sen fick vi läsa lite och så.
Matte Jag frågade Gunnar vad grundpotens var och han fick problem med att förklara direkt men sen tillslut  förstod jag och han bara " JA!". xP Han är rätt skön.
Engelska Gick väl hyffsat hoppasjag. Inga 100 poäng men ändå.
Teknik Vi har börjat med Finnupp men vi kom inte på så mkt.
Lunch Stuvade makaroner och korv med äpple och pizzasmak. Ja ni hör ju hur det låter.
Idrott Vi hade typ valfritt idag. Jag, Lollo, Denice och Linda gick stavgång. Vi hade tänkt gå till Uttersberg men vi kom bara till lekplatsen vid där jag bodde förut (sjöviksvägen).Kul hade vi iaf.
Arbetstid Vi fick inte så mkt gjort , vi pratade mest.
SO Började gå igenom vad som kommer på historieprovet men vi kom inte så långt. Tror vi skulle gå igenom resten imorn på öppet hus men är inte där den lektionen (ska på björn och dom på skandiateatern).

Btw, så är det svinkallt i hela B-huset (kanske resten av skolan också) och om dom inte fixar det kanske dom måste stänga skolan ett tag,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0