090403

Sorry att jag inte skrivit om praon (om någon skulle viljat läsa det) men det finns inte så mkt att skriva om. Igår och i onsdags så var nt Emma där så det var bara jag och Minna. Igår plockade vi enmassa varor, kände mig jätteduktig men grejjen är att vi nt kmr ha något att göra. Visst det kmr säkert Mejeri idag men sen får vi väl städa underhyllor. >_< Jippie!

Igår på väg till Resecentrum insåg jag hur vackert och underbart Norrköping är. <3 Skulle inte byta det mot nånting, någonsin.

Den här dagen hade ju kunnat börja bättre. Gick upp, tog tidningen och gick ner när jag ser rubriken "Kioskägare i Hageby knivskuren till döds" och sen bilden på kiosken i korven (ett hus med enmassa lägenheter). Min farmor och farfar bor i Hageby och jag har vart i den kiosken några ggr och handlat godis och nu är ägaren mördad.
Kiosken ligger några 100 meter ifrån farmor och farfars hus och mördarna kan ha sprungit i riktning mot deras hus. Inte för att jag tror att dom skulle bli mördade men det är jobbigt.

Över till något annat, ska snart göra mig iordning och sen ta bussen in till stan. Sista praodagen, samtidigt som jag är glad att det är över så kmr jag sakna alla, Emma,Minna, Markus, Barbro ... alla! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0