090428

Kom hem från skolan för ett litet tag sedan.

Hade matte som gick bra
Sen idrott, första ute. Körde lite olika lekar, nt så kul ;)
Engelska Fick reda på mitt muntliga prov VG+. :D Blev asglad och nu har Mia lyckats övertala mig om att byta till bästa gruppen. Hon är nog rätt lättad ;)
SO Tränade på namngeografin som vi har prov på imorn. Vi satt i ett annat klassrum och ingen sa åt oss att vi slutade så vi blev lite försenade till lunchen.
Livskunskap Vi jobbade med kemin istället, det går så sjukt segt. Jag fattar ingenting om hjärtat.
Svenska Fortsatte med Herr Arnes penningar , man börjar vänja sig med gammelsvenskan
Spanska Fortsatte med att översätta texterna inför muntliga provet, fick också tbx provet. Fick VG+ på det också :D

Nu ska jag snart med pappa och Matilda till golfbanan, ska kolla på lite, slå lite bollar på ranchen samt PLUGGA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0