090821

Skoldagen va inte så jätteintressant men kan skriva om det iaf ;)

Först hade vi 45 minuters klasstid, Gunnar pratade med dom i hans handledargrupp som va kvar. Själv pratade jag med honom igår. Vi andra fick göra olika knep&knåp-grejjer. Inte så kul!
Sen hade vi biologi i en timme och en kvart. Nt så kul men det gick faktiskt ganska snabbt. Fick nya böcker och pratade om vad som händer på kemin och biologin. Gillar att vi kommer ha teknik och kemi i slöjdgrupperna då vi bara e tjejer i våran grupp = nt enmassa pratglada killar som tar enmassa plats.

Sen hade vi klasstid igen, den här gången fick vi spela mattespel. Tror jag vann dom flesta gångerna ;)
Sen lunch, ingen hit!

Efter lunch skulle vi få en överraskning . Grejjen e att överraskningen va att leta efter våra lärare i skogen! Seriöst, började vi 9:an elr 4:an? iaf, hittade Gunnar och Ingela. Ingela gick vi förbi typ 4 gånger utan att hitta henne. Hittade dock inte Maria, Pelle elr David men lovar att vi gick förbi dom x)
Lyckades trampa snett också, tygskor e inte de ultimata skorna om man ska gå runt i en blöt skog.

Iaf, nu har jag räknat lite matte. Känner mig jätteduktig för jag börjar förstå första kapitlet som handlar om negativa tal. Och så har jag läst klart geografi-läxan som Pelle gav oss första lektionen med honom. Man tackar ! ;)


Kommentarer
Postat av: Nils Svensson

Jag, Tjörn är fint, saknar det XD

2009-08-22 @ 19:54:34
URL: http://niccee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0