Börja inte dela ut reklam

Det är bara ett jävla utnyttjande.

Först får man hem en jävla massa kilo reklam som man får sitta i timmar och sortera och tro mig , det är INTE roligt!
Sen ska man packa ner all reklam i vagnen, min e fallfärdig, elr försöka. Ofta får bara hälften plats och då får man gå tillbaks och hämta mer reklam. Vilket inte är så kul om man får flera km från sitt distrikt.
Sen äre då att dela ut skiten, det KAN vara roligt . Iaf i början men det är mkt slit, vagnen e tung och jag snackade med en person som fått ryggproblem efter att hon delat ut för länge.

Allt detta för nästan inga pengar alls. Själv tjänar jag 150 kr i veckan.

Jag skrev nt detta för att jag försöker tvinga folk att inte ansöka om att få börja med detta "jobb" utan mer som en varning. Har ni chans att ta ett annat jobb så GÖR DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0