Dålig uppdatering

Har nt skrivit så mkt på sista tiden men jag har nt orkat/nt haft tid/ inte haft nåt att uppdatera om.

Idag ska jag iaf få hjälp av pappa att möblera om i mitt rum. Ska bli kul att förändra lite även om det betyder att det kmr bli lite trångt innan jag köper lite nya möbler. Kmr t.ex. nt ha kvar mitt skrivbord så får se vart datan ska va. Men det löser sig nog hoppas jag.

Och så ska vi till John, Ulrika och barnen idag och fika. Dom e så goa :)

Fredag/Lördag kmr vi va nere i Skåne. På fredagen ska vi umgås lite med min faster, gå ut och äta och besöka Malmöfestivalen. Vi sover också i Malmö till lördagen då vi åker upp till Örkelljunga. Vi ska på kalas för min farmors moster som blir 85. Har typ bara träffat henne en gång men ska bli kul att träffa enmassa släktingar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0