Katrineholm

Kom precis hem från världens ände, Katrineholm. Vi spelade golf där på Katrineholms GK. Robert Karlssons hemmabana så det va lite coolt. Ett golfproffs som spelar på PGA-touren, tror jag.

Banan va jättefin och jag fick 19 poäng på första 9 men sen blev jag bi-stucken på tian så sista 9 gick skit. Jag räknade inte poäng direkt och det va sjukt varmt så man hade typ ingen energi kvar när man kom in.
Efter rundan satte vi oss och fikade i restaurangen och sen åkte vi hem.

Nu ska mina föräldrar vila lite och sen ska vi äta tacos :) Yummie!

Imorn blire tandläkaren, min tandställning har gått sönder så måste fixa den. Jippie! Jag hatar tandregleringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0