Låång promenad

Dagen har vart ganska lugn och skön.
Först skola mellan 9-15.
Hade engelska där vi hade en hörövning och sen jobbade med ett grammatik-häfte som vi har läxförhör på på torsdag.
Sen matte, samma som vanligt.
Teknik, vi fick bl.a. kolla igenom en katalog från Claes Ohlsson tror jag det va och
välja ut verktyg för 2500 kr som kan va bra att ha när man flyttar hemifrån.
Hittade enmassa billiga saker, kmr bli bra när jag flyttar hemifrån för jag kommer
aldrig slösa bort enmassa pengar ;)

Sen vare lunch och sen kemi, jag älskar verkligen våran slöjd-/hemkunskap-/teknik- och kemigrupp.
Vi e 16 tjejer och det blir ofta inte så seriöst.

Sista lektionen hade vi spanska, vi repeterade lite från förra boken. Jag och Denice satt i grupprum och snackade ;) Sen glömde dom säga till att vi slutade sådär satt vi typ 10 minuter för länge, tackar ;)

Efter skolan gick vi en 1,5 timmes lång långpromenad med Ozzy och My. Lite slut när man kom hem om man
säger så ;)


Denice, My,Ozzy och jag. Lite storleksskillnad? ;) Lollo står bakom kameran också. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ;).

2009-08-31 @ 20:18:49
Postat av: Denice,

Det var jag som skrev den förra komentaren x). hahhahahah karm <3

2009-08-31 @ 20:19:27
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev den förra komentaren x). hahhahahah kram <3

2009-08-31 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0