Skolfotografering avklarad.

Det är så skönt att krypa ner under täcket med datorn framför sig efter en lång dag i skolan.
Idag hade vi dom första "riktiga" lektionerna. Först hade vi klasstid då vi snacka lite om igår och fick nya scheman.Lite krångliga men det ska nog bli lättare att förstå när man får sina personliga scheman. I år kommer vi gå till 15:00 mån,tis och ons. Och 14:55 tors och fre. >_< Men däremot har vi sovmorgon på måndag som förut men även på fredagarna.

Iaf, efter klasstiden hade vi svenska. Snackade om vad vi ska göra på svenskan det här läsåret. Svenska är tyvärr inte mitt favoritämne men det är ett av de ämnena som jag känner att jag kan höja mig till MVG så det är bara att kämpa.

Sen fottade vi oss, både klassfoto och porträtt. Hoppas dom blev bra!

Efter det, lång rast och sen musik! Gick igenom vad vi ska göra iår och lyssnade på några låtar från pop- och rockhistorian. Sen spelade vi ett komp på gitarr, gick faktiskt bra. Hade väldigt lätt att byta ackord idag trots att jag nt spelat sen typ maj/juni nån gång.

Sen vare lunch, rast och så spelade i spel i typ 40 minuter och sen fick vi sluta typ 20 minuter tidigare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0