2 december

Känns som om jag kommer bli utbränd tack vare skolan.
Stressar sönder hela tiden.


Idag är det spanskaprov på kapitel 5-9, kommer gå åt
helvete. Känns verkligen inte bra för jag kan inte allt.


Vid lunch åker jag in till tandregleringen. Sen vet
jag inte om jag ska hem innan det är Öppet Hus på
Mikael Elias. Det vore ju kul att gå på stan och äta
något och så men kanske inte ensam?
Samtidigt måste jag plugga , men när kommer jag
in till stan nästa gång?


Imorn är det engelska och religionsprov.
Har inte hunnit plugga nånting tack vare SO-uppgiften.
Men har bara lite till att skriva på den, MVG och VG-uppgifterna
måste skrivas klart.


Nu har jag iaf en halv skoldag framför mig,
har för mig att det är  Teater Impuls.  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0