Dagen

Mycket innehållsrik dag!
Har mått mkt dåligt under dagen p.g.a. grissprutan.
Men va typ tvungen att gå då det var vissa saker
som jag inte kunde eller ville missa.


Skrev en liten religionsuppsats som Elsbeth
förhoppningsvis gillade.


Sedan kör , hann bara va med på uppsjungningen
för sen hade jag vägledningsmöte med våran
SYO Stefan. Det gjorde det nästan svårare då
Stefan ringde rektorn på naturhumanistiska och
hörde om man kunde byta ut Matte D. Vilket
man kunde, till svenska C. Nu är det nästan
ännu svårare.


Iaf, sen lunch och lyssningsprov i musiken.
Sen vare dags för uppspelningen som faktiskt
gick förvånansvärt bra. Runt VG+. Så jag är
absolut nöjd!


Sista lektionen var idrott och dans. Hade det
jättekul!


Nu ska jag ta och vila lite så mår jag
förhoppningsvis bättre lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0