Har vart jätteoaktiv nu igen

Senaste dagarna har faktiskt varit väldigt händelselösa. I fredags vare sista dagen innan lovet. Fick tbx våra Fysik-prov. Fick VG! :) Okejj, det var ett svagt men det var ändå ett VG. När jag kom hem från skolan sorterade jag reklamen och tråkade. Fredagar är så sjukt sega av nån konstig anledning.

Igår delade jag ut reklamen och pappa skjutsade upp mig + mamma, ozzy och eddie så att mamma kunde gå med hundarna samtidigt. Vi hade då vagnen med typ 40 kg reklam i bagaget och när vi skulle svänga ut från Nannavägen så glider vagnen och krossar fönstret. x)
Jag delade iaf ut och det tog typ en timme mindre än förra gången. Snacka om framsteg. Hemma igen så kom Carola, Josefine och Christoffer och fikade. Sen på kvällen åkte vi till dom och käkade och kollade på Melodifestivalen. Vart sjukt glad när Måns gick vidare. Han förtjänade det för han var bäst.

Idag händer faktiskt endel. Vi  ska snart äta frukost sen ska vi upp och ta andra delen av mitt distrikt och eftersom att bilen är lite trasig ska vi gå.( det är typ en mil men mamma inser inte det) Sen vid 4 ska jag till Orrekulla där vi ska träffa konfirmanderna från Burlöv, äta,gå på gudstjänst, kolla på film och sova över. Det blir nog kul. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0