Skyttet

Igår hängde jag med Denice till luftgevärsskyttet. Jag har nt var där på typ 4 år så det var lite småhärligt att komma tbx. Bosse(tränare) var där och direkt när han såg mig tjatade han om att jag skulle testa men det gjorde jag aldrig. ;P Och så snackade han om hur bra min mamma var x)

Man kan ju säga att tekniken förbättrats sjukt mkt dom här åren. Förut fanns en liten maskin som man satte dit tavlan på och tryckte på en knapp så att den åkte bort. Och så sköt man och tryckte tbx den mellan varje skott för att se poängen. Nu är den som nån sorts tavla längst fram som känner av skottet och så kmr poängen upp på en dator vid platsen. Mkt coolare nu.

Skolan igår kändes väldigt bra förutom att vi såg klart Den Osynlige och att han dör. Urgh!!!
Vi hade bad och simmade en j*vla massa. Jag har ingen kondis så det var lite jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0