David Archuleta svarade !!!!! :D

Är nog världens lyckligaste 14-åring just nu.
En tjej från Indonesien som jag brukar snacka med på msn och som jag "lärt känna" genom David Archuletas hemsida va väldigt uppmärksam och skrev till mig "David replied to you" men jag fattade inte vad hon menade först så jag bah "Did he?" men sen kom jag på att jag skrev en kommentar till ett inlägg han skrivit på twitter. Han skrev om en dansk vän som skulle tillbaks till Danmark och då frågade nån om honom så David svarade det här: 

Så jag skrev en kommentar bara sådär , den understa är min kommentar och sen svarade han(det översta)
 
En annan rolig sak med svaret är att det nt är helt omöjligt att han kommer hit! *Hoppashoppashoppashoppas*

Om ni inte vet vem han är förresten så kom han på andraplats i American Idol 2008. Gå in på youtube och lyssna på hans album!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0