Otursdag

Idag har endel konstigt hänt mig av nån anledning.

Det började imorse då jag skulle göra mig iordning för att åka till stan med Lollo då jag insåg att mitt bankkort låg i vår bil som mina föräldrar hade till Motala. Så hade typ 80 spänn men fick låna lite av min kära syster så det löste sig.
Iaf, när jag satt här hemma och väntade på att det skulle bli dags att gå upp till stationen och ta bussen till stan och därmed möta Lollo på bussen ringer hon och säger att bussen är försenad. Djurparken, tänkte jag och vi kom överens om att Lollo skulle ringa mig då bussen kom till hennes hållplats men hon ringde aldrig så jag bestämde mig för att gå upp till stationen iaf.

Då skickade Lollo flera sms till mig och sa att jag skulle ringa men jag hde inga pengar så jag kunde varken svara elr ringa henne så jag fick panik men tänkte att om det va viktigt skulle hon ringa. Så gick jag på bussen och insåg att hon inte va där och precis när vi passerat den sista hållplatsen i Krokek ringer hon och säger att bussen aldrig kom och att hon struntade i det. Mitt vanliga flyt! xD

Men Lollo vill bara säga att jag ABSOLUT INTE är arg på dig och att du inte behöver känna dig taskig för det var inte ditt fel!

Iaf på stan gick jag runt ett tag och bara filosoferade elr nåt. Efter ett tag gick jag till tyska torget och satt där kanske en kvart, sen gick jag ner till strömmen och satt där en haltvimme och sen till Carl-Johans park en halvtimme och då ringde pappa och sa att dom skulle åka från Motala först då så jag va fast i stan i ytterliggare en timme men jag slog ihjäl den tiden genom att gå upp till pressbyrån och köpa M Magazine, amerikansk svaller-tidning om typ JB och andra, och satte mig på tyska torget igen och läste. Ganska avkopplande men kände mig lite dum! ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken dag! tänk om någon skulle ha filmat er! haha:D

fina bilder förresten!:D

kram<3

2009-07-29 @ 20:23:27
URL: http://entjejisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0