Tjörn dag 1

Känns som det blir mycket inlägg just nu men tänker äntligen lägga upp det jag skrivit om Tjörn! Även om vi åkte dit för typ en månad sen men ändå! ;)

22.30 Lördagen

Nu har vi precis ätit middag, grillat och potatis, och rabarberpaj med vaniljsås. Underbart gott!

Vi åkte vid tre och kom fram hit cirka 4½ timme senare. Bilresan var rätt seg så det va skönt att komma fram. Älskar detta ställe. Så himla vackert och dom håller på med att bygga ett till hus. Det behövs för det är ganska trångt här. Kommer få sova på en madrass på golvet tills syrran och Josefine åker på ridläger. Det är lite roligt för stallet ligger på andra sidan vägen. ;)

Imorn vet jag inte riktigt vad som händer, pappa och dom ska spela golf så får se vad vi hittar på. Blir det varmt ska jag pressa. Det är dags att bli brun nu.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är ganska trött men ska gå och va social mot dom andra nu. Sen blire att bädda och göra sig iordning för natten. Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0