Tjörn dag 3

8:10 Måndag

Sitter ensam uppe, några till är vakna men dom ligger och drar sig. Inte för att det gör mig något då men men. Har suttit och kollat på inspelningen av konfirmationen. Kommer sakna det sjukt mkt, speciellt gemenskapen. Visst, jag ska ju bli ung ledare men antar att det inte riktigt blir på samma sätt. Människorna kommer jag inte direkt sakna eftersom jag just ska bli ledare och kommer hänga på Orrekulla en hel del och vi går ju nästan alla på samma skola men kommer sakna dom som faktiskt inte kommer va kvar i höst. Men men, jag är iaf sjukt glad att jag konfirmerade mig. Det är nog det jag försöker få fram.

Iaf, om ett tag ska vi nog äta frukost och sen ska Matilda och Josefine rida lite och sen lunch och efter det blire att ge sig av till Göteborg och Liseberg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0