Tjörn dag 7

8:30 Fredagen

Gick precis upp och slog på tv:n och fick en chock.Michael Jackson är död! Så himla tråkigt, han var ju en levande legend och jag gillar verkligen hans musik och så skulle han ha en avskedturné och allt. Och hans barn, dom va ju inte gamla. Nej, det är sjukt.

Iaf, nu har jag vart dålig på att skriva igen.
Onsdagen: Vi åkte ut till Björholmen och tog båten till Snäckön, som egentligen inte är en ö, och spenderade några timmar där. Det a alldeles för kallt för att bada så det blev att pressa men efter ett tag blev det allt för varmt. Sen åt vi korv med bröd och sen tog Peter, pappa, josefine och christoffer och jag en sväng ut med båten för att Josse och Christoffer skulle få fiska. Jag följde med bara för att jag hade tråkigt och för att jag måste komma över min åka båt-rädsla.

Sen åkte vi till Skärhamn och handlade sen blev det hem och grilla. Yummie! Efter maten kollade några av oss på en film vi vann på Liseberg, The Heartbreak Kid, ganska sjuk men den va faktiskt ganska bra.
Torsdagen: Idag åkte Matilda och Josefine på ridläger och resten åkte till golfbanan men jag stannade hemma och solade och kollade på tv. Skönt det också, jag hade ingen lust med att gå runt på golfbanan när det va så varmt.

När dom kom hem åt vi Tacos, Yummie! Och sen kollade vi på en film Peter Och Carola vann, Love In Manhattan, seriöst en av dom sorgligaste filmerna jag nånsin sett.

Handlar om en kille som får reda på att han har cancer och att han har högst två år kvar att leva men han vägrar att ligga på sjukhus så han börjar istället på universitetet. Där träffar han en kvinna och snart så visar det sig att hon också är döende i cancer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0