090601 - Äntligen sommar, även i almanackan!

Kom precis hem från SKU. Vi va typ 9 tjejer + Kamilla och Gustaf men vi hade kul. Ingen kan ta nåt seriöst där. Snackade om Göteborg, gav förslag om vad vi ska göra i höst och körde nån lek.

Skolan idag sög totalt, först biologi och sen prov på SO:n tror det gick ganska bra men vet inte, sen lunch och efter det oförberett prov på hela matteboken. Tack Gunnar ! Sen SO, som vi använde som a-tid. Jobbade med hemkunskapen och fick för mig att jag skulle gå dit och fråga om en uppgift jag hade gjort och hon hittade den inte så jag fick panik och tänkte att nu är jag körd, betygen sätts på torsdag så jag blev ite irriterad. Men sen när jag kom hem och hade gjort om halva ringer hemkunskapsläraren och berättar att hon skrivit in i sina papper att jag gjort den men att mina papper försvunnit. Men kan andas ut lite nu iaf.

Men nu ska jag se TV, bye!

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeej:) Förlåt för att jag e så fruktansvärt osocial! Värsta sämst på att kommentera. VAd taskigt med oförberett matteprov:S hade fått ryck:O kram<3

2009-06-02 @ 21:09:38
URL: http://entjejisverige.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0