090609

Riktigt soft dag idag i skolan. Först hade vi matte körde lite olika sorters frågesport. Sen hade vi idrott man fick typ göra vad man ville, jag körde basket och vann faktiskt en gång. x) Sen hade vi Engelska såg klart I Am Sam och sen skulle vi skriva recenssion men för att vi va så charmiga så slapp vi ;) Df skrev jag min helt i onödan. Sen SO , körde mormorsleken och efter det va det lunch.
Livskunskap, fick reda på betygen i fysik,kemi och biologi. Fick VG i alla :)
Sen vare svenska vi jobbade klart med olika grejjer men eftersom jag va klart läste jag När jag hör din röst i en timme.
Sista lektionen va spanska. Snackade bara lite om nya läraren sen fick vi sluta typ en halvtimme tidigare än vanligt och sen fick jag reda på att jag får VG i spanska. Är sjukt nöjd :)

Nu sitter jag och lyssnar igenom enmassa gamla skivor efter låtar att lägga in på iPoden, vill ha lite nytt till tåg- och bilresor nu i början av sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0