090611

Kom precis hem från skolan, va bara där i två timmar men dom va riktigt roliga.

Innan skolan va jag hos tandläkaren, hon gjorde enmassa. Bl.a. att sätta ditt fästen på dom enda två tänderna som inte hade. Sjukt glad för det för innan hade jag typ två spiraler som va riktigt fula. Sen blev det att äta pomme efter lunch och sen tbx till skolan efter lunchen. Då körde vi råsslastaffet, va bara med i en gren. Skidor. Vi ramlade flera ggr och jag fick skidorna över mina fötter och enmassa men vi kom ändå in över mållinjen som fjärde(?) laget. Vi kom etta av åttorna och trea sammanlagt. 8A in my heart ! :D

Nu ska jag städa lite inför morgondagens filmkväll och sen ska mamma och jag ta en tur till stan. Måste köpa nya skor, kameraväska m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0