Göteborg - Dag tre - Måndagen

Måndagen

Först åkte jag och Lollo radiobilarna, sen fick vi med Erica och Denice och åkte en gång till. Efter det blev det Kållerado.Sen åkte jag och Lollo slänggungorna, va sjukt nervös innan men den va inte alls läskig utan sjukt härlig. Sen blev det Kållerado och Jukebox några ggr och sen mötte jag och Lollo Ingvar, Kamilla och Gustaf och vi lyckades få upp Ingvar och Gustaf i Slänggungorna, gud vilken rolig syn! x) Sen åkte vi Jukebox med Gustaf och han typ klämde ihjäl mig. Sen Kållerado en gång till och Flumeride och efter det var det samling. Efter det åkte jag,Erica, Denice och Gustaf Flumeride och tog snyggaste kortet (Y)(a). Sen blev det att käka pizzabuffé och efter det körde vi reiseleiter mot SKU:are i radiobilarna några gånger men efter ett tag blev det alla mot alla (läs:alla mot gustaf). Sen gjorde vi en deal, om Gsustaf och Ingvar åkte Jukebox med oss skulle vi åkte Lisebergsbanan med dom.

Att sätta sig i vagnen var inget problem för min del men Erica gick ur innan vi hann åka iväg men Denice och jag åkte. Denice var helt chockad när vi kom ner men jag åkte en gång till med Lollo och Malin.


När vi åkt en gång till gick vi bort till dom baby-båtarna som går runt runt sjukt snabbt. Då åkte Denice och Gustaf, Erica och Ingvar & Kamilla den helt ensamna. Kommer aldrig få bort den bilden asså! x) Då åkte vi också den några gånger och sen åkte Gustaf, Erica , Denice och jag Kållerado medans dom andra åkte Balder. Vårt mål va att få Gustaf så blöt som möjligt och visst han vart väl blöt men Denice fick ta endel av smällen också ;) Sen åkte vi Flumeride en sista gång och efter det blev det att åka hem, vi plankade på spårvagnen! (y)


Sorry att det blev lite rörigt och det är säkert inte i rätt ordning, vi åkte rätt mkt så kmr inte riktigt ihåg men riktigt roligt hade vi iaf! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0