Prao dag 1

Praon började idag, det var väl kul men hade kunnat vart bättre. Fick plocka varor hela dagen, först mejeri sen fryst lunch emellan och sist frukt och grönt. Det sista vart lite pinsamt när Jessica som visade hur jag skulle göra gick hem. Men det gick väl rätt bra.

Ett stort minus var när jag frågade Micke om jag fick börja tio minuter senare för att hinna från bussen. Och då sa han att jag får sluta tio minuter senare men då blir det körigt till bussen hem men jag vågade inte säga nåt. Asså så himla snålt, jag är inte anställd där och jag får inte lön för det jag gör så vad spelar det då för roll om jag jobbar tio minuter mindre? Praon är väl till för att man ska lära sig inte användas som nån sorts slav.

Skit samma, efter praon fick jag skjuts av pappa till Orrekulla där dom andra redan börjat . Vi va kanske 9-10 st. Men det var kul. Vi sjöng och pratade lite om Jesus och fick reda på ett projekt vi ska göra. Det är hemligt, det handlar om musik men mer säger jag inte. ;) Jag och Denice har lätt bästa idén.

Nu ser jag på Charterhjältar , André är juh me. =) <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sikken gubbe! Så kan han inte göra fattar han väl!!

Så taskigt!Sikken snåljåp! Så kan han inte göra!

2009-03-23 @ 20:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0