Prao dag 5

Det var typ astråkigt. Jag, Emma, Minna och en kille som jag nt kan uttala namnet på plockade mejeri och så på förmiddagen och hela eftermiddagen fick vi städa. Hallå !? Kan dom inte komma på något bättre? Så fort det inte finns några varor så får vi fronta elr städa underhyllor. Det kan väl dom som har betalt för att jobba där göra?

Iaf, sen kom Lollo och när jag slutat gick vi på stan. Köpte nya hörlurar till iPoden eftersom dom gick sönder på morgonen och jag är beroende av min iPod, en pennvässare, en t-shirt från New Yorker och lite godis svull som jag är.
När jag kom hem åt jag tacos och kollade på Så ska det låta. =) Det var bra !

Och så fick jag Måns nya skiva igår, har nt hunnit lyssna på hela men det jag hört är underbart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0