Så ska det låta

Eftersom att pappa är i fjällen har vi tjejkväll ikväll. Blir att se så ska det låta och käka godis.
Älskar Så ska det låta för det var där som jag såg Peter Johansson för första gången. Såg det
först för att Ola skulle va med men sen blev jag väldigt intresserad av att se Peter för att han är
från Norrköping. Det kombinerad med att han sjunger som en gud och är helt underbar gör
att han är min största idol.

Idag vare skola som vanligt och sen vare hem men det blev lite omständigt för jag glömde nyckeln
skåpet (hoppas jag annars är den borta) så jag var tvungen att gå upp till mamma men hon satt
i kassan.
När jag kom hem sorterade jag reklamen men på grund av kramp i axeln tog det rätt lång tid.

Sen gick jag av nån anledning in på Peter Johanssons och Mathilda Hanssons hemsida och såg
att 4 av de 6 sommarkonserterna är slutsålda så jag ringde panikslaget upp till mamma och bah
"det är kris, vi måste beställa biljetter."Men eftersom att mamma jobbade fick jag äran att beställa, läskigt juh.
Längtar som bara den nu fast konserterna är inte förns i Augusti. Kmr hinna dö av längtan innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0