090507

Heej ! Skolan idag gick bra. Hade hemkunskap , sen musikprov som jag tror gick rätt bra. Hoppas på VG faktiskt.
Sen lunch, spanska, engelska och arbetstid. På engelskan fick vi tbx proven, det var ett g-prov som jag klarade riktigt bra. På arbetstiden jobbade jag riktigt effektivt med biologin.

Igår vare då konfirmand-party, vi va typ 13 st från konfirmationen av 23. ;) Men dom andra missade inget precis. Det enda man kunde göra va att äta korv,dricka läsk, köra backstapling och mumsmums-katapult. Sen vare iofs mässa men den va tråkig och jag höll på att bli nertrampad när jag gick ut. :S Fick panik!

Nu ska jag tråka lite framför datan till mamma kmr hem , då ska vi käka kebab ! Yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0