090511

Kom precis hem från SKU. Dagen har varit väldigt bra faktiskt :)

Skolan
Biologi: Jag skrev två meningar om matsmältningen eftersom att jag snackade för mkt och var sjukt ofokuserad. Är nt så glad på mig själv för det men men. Kan skylla på att jag skulle till tandläkaren och va nervös.
Rasten Jag gick till tandläkaren, hade inga hål! :D Tandställning är ett mirakel.
SO Jobbade med kartkunskap som måste va typ tråkigast någonsin.
Lunch Gick först och mötte Denice hos tandläkaren, hon hade nt heller några hål! Bara för att vi e bäst (a)
Matte Inget intressant idag heller.
SO Samma som förra, trååååk!

Konfirmation
Min grupp fick va med drama/sång/musik - gruppen. Va kul för vi sjöng enmassa. Jag ska va med och sjunga två låtar + att jag och Deniss ska läsa en text. Jag kommer seriöst få värsta ångest.
Sen spelade vi in vårat bidrag till musikvideon. Jag skulle låtsas raka av denice hår samtidigt som vi skulle mima, döda mig !

SKU
Vi åkte upp med Ingvar för att hyra film, hyrde nån som hette typ My best friends girl, den va inge bra så Denice och Jag gick hem.

Nu sitter jag här och kollar på 90210, sen blir The secret life of the american teenager.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0