090528

Grattis till Linda och Josefine som fyller år idag!

Fick sluta tidigare idag och sen jag kom hem har jag stressat runt och letat bankkort, kontanter,presentkort,kamera osv
Jag och Denice ska med en buss in till stan som går om ca en timme. I stan är det marknadsafton idag så vi ska kolla runt lite i affärer och så ska Denice kanske passa på att ta nya hål i öronen. Men kvällens höjdpunkt blir ändå att se Johan Palm och E.M.D i Hörsalsparken. :)

Skolan idag har varit väldigt bra. Först hade vi hemkunskap, lagade pizza. Ingen hit men det gick att äta. Sen hade vi musik och den fruktade uppspelningen. Jag och Lollo fick spela upp samtidigt och det hjälpte enmassa. Först spelade jag piano och G-kompet. Fick G+ så det är ju bra för att bara spelat upp den. Sen trummor, spelade G-kompet + ett extra komp jag lärde mig fem minuter innan lektionen. Fick VG- . :) Sen bas, fick G+ och gitarr fick VG-. Får VG i slutbetyg också så jag är jättenöjd.

Efter lunchen hade vi ta igen-eftermiddag och jobbade med biologin hela tiden. Fan vilken tid det ska ta asså. Det ska va klart innan lunch imorn så har lite panik men tror jag hinner klart.

Hejdå, skriver kanske ikväll igen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0