Skolan minus Gunnar och Tanja = Katastrof!

Kom precis hem från skolan och är lite upprörd. På spanskan pratade vi om lärartjänster (det blir ofta att vi snackar om nåt annat). Vi vet ju sen innan att Gunnar Hansson fått sparken för att nån från nån jävla lärarpool har fått företräde till hans tjänst. Det är sjukt, han är ju fan anställd här och så kommer det nån och tar tjänsten ifrån honom. Men iaf, Pelle då som ska hit ska jag Gunnars SO och även en engelskagrupp vilket gör att Tanja bara får jobba 70 % . Därför ska hon leta efter en annan tjänst på en annan skola med 100 % så tack vare Pelle försvinner två av våra bästa lärare! Jag fattar verkligen inte hur kommunen tänker.

Men iaf, hade först läsning och arbetstid. Trååk! Sen spanska. Efter det biologi, jobbade klart med arbeten. Gud så skönt! Sen lunch och efter det svenska. Jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Denice :)

NEJ! jag fattar nt hlr hur de tänker! Jag vill ha TANJA kvar! Gunnar med såklart ;P. Men helst Tanja!

Fasen asså vad trisst!Jag kommer hata Pelle så hårt!





Fast viktigast av allt är ju att vi fortfarande har varandra kvar <3. Kram på dig Amanda :)

2009-05-29 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0