Snart läger

Skolan har vart riktigt bra idag förutom att jag fick huvudvärk igen när vi hade idrott men men. Ikväll smäller det! Läger :D

Skoldagen:
Svenska Disskuterade filmen. Missade juh igår så va lite halvt borta.
Matte Samma som alltid
Engelska Tanja bestämde att jag skulle byta till hennes grupp. Va jättenervös innan men det gick bra. Verkar va en störtskön grupp.
Biologi Jag börjar faktiskt bli klar med mitt arbete om kroppen. Ska helst va inne på tisdag men man får till torsdag att göra klart den.
Lunch Äckligt mat, as usually. Ingvar, Kamilla och Gustav va på skolan.Tydligen hade dom bestämt att Rockstar(Nickelback, som vi gjort egen musikvideo till) inte skulle va me men nu skulle den tydligen det. Jag kmr DÖ på konfirmationen.
Idrott Fick va inne pga regnet. Körde typ 40 meter och höjdhopp. Jag vann över Lollo och Denice alla ggr vi körde! Men fick ont som tusan i höften efteråt.
A-tid Vart sista lektionen eftersom Gunnar Hansson va i stan på teatern med sin klass.

Efter skolan fick jag och Denice åka med Lollo till affären och därifrån gick vi hem, sen gick jag tbx för att köpa godis till lägret ;) Nu ska jag packa ner kläderna och sen ska jag städa rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0