Dresscode - Skjorta

En helt vanlig fredag idag typ.
Som innebar att alla(som ville) bar skjorta.
Ungefär 8 i klassen som hade det, och
hälften va faktiskt killar. Värt!


Jag hade iaf min lilarutiga skjorta från H&M som jag älskar <3



Hade bl.a. svenska, vi skrev om en
liten berättelse typ. Ganska nöjd med min.


På musiken hann jag med en del träning
och känner mig nu säkrare. Men hann inte
spela upp idag så får göra det nästa vecka.
Men det kommer nog gå bra, vill iaf ha ett VG-
så jag inte sänker mitt betyg.

På idrotten hade vi genomgång om våra
egna lektioner. Jag och Lollo har bestämt oss för
att försöka oss på att leda en lektion i badmintion. ;)


Iaf, vi körde lite lekar. Hann med att få ett knyt-
nävsslag i huvudet, ramla och slå i knät och ta ett
poäng till mitt lag (Y)


Nu blire att plugga lite och senare att se på idol . :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0