Fredag den 13:e

Sitter nu i sängen och lyssnar på musik.
Har precis ätit, fläskfilé och pommes. Yum!

Nu väntar jag på att Idol ska börja, lite segt.

Iaf, skola idag mellan 9-14:30. Fick sluta tidigare
för Thomas skulle ha utvecklingssamtal. Det gillar vi ;)

Annars va väl skolan helt okej.
Lärde oss om fusion och fission på en kvart
och hade sen läxförhör men det känns som om
det gick bra så det får vi väl hoppas.

Fick reda på betyget på geografi-uppsatsen.
Och eftersom vissa personer har en förmåga
att klaga när jag skriver om betyg så tänker
jag bara skriva att jag är ganska nöjd.

Kunde vart bättre men ska va nöjd med det ändå
då jag kladdade ihop allt på bara en vecka.

Nu blir det att satsa på uppsatsen om andra
världskriget. önska mig lycka till ! :)

Förresten, förut va jag övertygad om att Hanna (min hamster)
va död! Ibland när hon sover brukar jag peta
på henne så att jag vet att hon lever men hon rörde
sig inte när jag gjorde det och hon kändes ganska stel
så jag sprang in till Matilda i panik så att hon kunde
kolla om hon levde.

Så hon tog upp henne och då öppnar hon ögonen liiteegrann
helt yrvaken, ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0