Konfirmationsläger

Innan gymnasiemässan va vi på läger vid kolmårdskyrkan.

Jätteroligt, älskar att va ledare!

Vi typ åt tacos, körde lekar och sen gick Malin, Per och jag
upp till kyrkan och fixade inför mässan. Fick agera lite kyrkvärd.

Sen kollade vi på film, typ sjukt dålig! Och kunde ju inte sova när
den va på på högsta volym. Så somnade runt ett?

Vid halv fem vaknade jag liksom enmassa andra och då
va det sjukt kallt inne i kyrkan. Fick klä på mig enmassa extra
kläder.

Sen vaknade vi runt åtta och åt frukost och fixade oss.

Sen vare dax för konfirmand-dag på djurparken men jag hann
bara va me i 40 minuter tyvärr.

Nu borde jag städa rummet innan mamma får yber-ryck ;) Men jag e
så sjukt trött.

Kommentarer
Postat av: Malin

As kul var det !!!!<333

2009-11-09 @ 19:59:51
URL: http://maaalinsjorand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0