Lycklig


Dagen har vart ganska bra och bättre ska den bli :)

På svenskan va vi 7 st som hade Litteratursamtal, visste att detta va chansen för ett
MVG för mig. Och för min del gick det jättebra, tog enmassa plats, pratade massa,
slängde in smarta kommentarer o.s.v.

Iaf, fick iallafall höra från Gunnar att Ingela tyckte att jag va fantastisk. Det tackar man
för ! :)

Hade musikoch jag börjar få liiite panik :S Snart uppspel och känns som jag
bara kan g-nivån på allt utom gitarr. Det får gå som det går, har fortfarande minst
3 lektioner kvar att träna iallafall.

Hade också idrott och av nån anledning får Thomas mig att va me, antar
att han inte fattar att min armbåge inte är är färdigläkt.


Men iallafall.

Ikväll till imorn är det konfirmandläger . Ska bli mycket kul att umgås med konfirmanderna
litegrann. Blir bl.a. spökvandring tror jag och tvingas jag med kommer
jag va räddast av alla. Inte ett dugg pinsamt ;)


Kommentarer
Postat av: de du!

till skilnad ifrån vissa andra???

Bara för att du är bääst i allt så är ju inte alla andra det. Alla kanske inte har mod till att snacka heller.



Blev bara lite tvungen att slänga ur mig det där när jag såg vad du skrivigt Sry...!

2009-11-06 @ 17:37:44
Postat av: Elin S.

Yay! Kört hårt.

Skulle inte förvåna mig om du fick MVG d('.')b

2009-11-07 @ 23:06:40
URL: http://elmasv.webblogg.se/
Postat av: Malin

Faan va alla ska vara avundsjuka -.-' Vet ju precis vem det är . Grattis Amanda (Y)

2009-11-09 @ 20:02:53
URL: http://maaalinsjorand.blogg.se/
Postat av: Amanda

Malin du va me bra juh!

2009-11-09 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0