Hell yeah , I want you!

Idag blev det stan me mamma och mormor.
Köpte en kofta, asskön!

Sen blev det att plugga, orkar nt med geografin!
Man pluggar hårt och sen läser man betygskriterierna
och anser att man bara ligger på G, ok jag tror nt
att det bara blir ett G men jag stället alldeles för höga
krav på mig själv och det börjar bli jobbigt.

Iallafall, nu ska resten av familjen iväg till stallet och så.
så nu får jag väl lite tid till att skriva. Håller fortfarande på
med G-dele, att skriva om två olika länder men sen ska
man jämföra och skriva egna åsikter och då finns det inte
direkt några rätt och fel så då ska det nog gå lättare.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hell yeah, you want him!:D

2009-10-29 @ 22:29:20
URL: http://såfantastisktfantasilöst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0