Prao dag 1

Fick skjuts in av pappa, snäll som han är.

Sen vare bara att vänta ett tag vid huvudentrén för att någon skulle komma ner och
ta hand om oss. Såg en tjej som såg lika förvirrad ut som jag kände mig så tänkte
att det måste va en prao-elev. Och jag hade rätt visade det sig.

Sen kom det iaf en tjej som tog hand om oss, vi fick skriva på papper om tystnadsplikt
och sådär. På tal om tystnadsplikt; det finns sjukt mycket jag vill berätta men som jag
måste hålla tyst om. Jobbigt, tänker hela tiden på att jag inte får försäga mig.

Iallafall, sen fick jag träffa min handledare Agneta. Jättesnäll va hon och sa att jag fick
sluta halv tre och börja halv 8-8. Det gillar vi !

Agneta visade mig runt litegranna på röntgen och sen gick hon igenom lite om systemet
dom jobbar med och så fick jag kolla på. Och ibland skulle en patient skjutsas nånstans
så då fick jag hänga med. Mer än så hände väl inte. Fick sluta vid två och då tog jag bussen
till resecentrum där pappa hämtade mig.

Han skjutsade mig till Orrekulla. På konfirmationen pratade dom om kärlek och sen på SKU
käkade vi pizza och så fick jag och Malin stryk i "Med andra ord"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0