Prao dag 4.

Idag fick jag skjuts av pappa in till stan. Vi åkte först till bilprovningen för pappa skulle
besikta firmabilen, sen en sväng till Ahlsell.

Sen till röntgen, först gick jag till genomlysningen och va med där en liten stund.
Höll på att svimma därinne av nån anledning men sen vare morgonmöte så då fick
jag ta det lite lugnt men kände mig lite konstig resten av dagen. Slutade kl. 1 idag eftersom
jag skulle till tandläkaren.

Sen åkte vi till optikern för mamma skulle på synundersökning. Fick agera smakråd, inte
min starka sida men det blir nog bra.

Sen stan, mamma kollade på kläder och jag köpte äntligen en väska. Har letat i 1½ år
efter en men inte hittat nån bra men nu köpte jag äntligen en.

Nu ska jag se True Blood och ta det lite lugnt. Skönt att det är fredag imorn, skulle inte klarat
veckan annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0