Skoltrött?

Varför ska det kännas så himla motigt att gå upp varje morgon och gå till skolan? Jag fattar inte,
antar att det är skoltröttheten som börjar kännas av. Jag hoppas verkligen att skolmotivationen
kommer tbx när det är dags att börja gymnasiet. 

Det känns som om det kommer bli roligare med en ny skola, en ny klass,nya klasskompisar och nya ämnen.
Jag hoppas verkligen det.  Iaf, måste börja bestämma mig vad jag vill gå. Det finns några program som
känns lockande. Samhäll, natur & samhäll, samhäll-media och så berättade Stefan om omvårdnad-samhäll
också, skulle han inte gjort för då vill jag ju gå det också. Men det enda är väl inte att välja mellan dessa
program, några av programmen finns ju på flera olika skolor och det gör det ju inte lättare heller. Men får
helt enkelt gå på skolornas öppet hus och gå på magkänsla och tänka över vilken skola jag kommer trivas
bäst på.

Iaf, vi går bara en vecka till nu och sen blire lite annat ett tag. Vecka 42-43 har vi prao, ska bli kul men känns
inte så lockande att böra sju varje dag. Men,men. Sen efter praon är det höstlov så det ska nog gå.

Har ett geografi-arbete som ska bli klart men har gett upp tanken om att bli klar denna vecka så kommer
lämna in det efter lovet. Pelle sa ju att det va okej och att han ändå bedömmer arbetet och inte när man lämnar in det.

Iaf, nu ska jag ta och duscha och väcka Matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0