090909 :)

Kom just hem från gymmet och är typ sjukt slut. Har nog tränat mer idag än jag gjort hela mitt liv. Allt från bänkpress till träning av framsida och baksida lår. Väldigt jobbigt men väldigt kul :)

Iaf dagen har vart rätt innehållsrik faktiskt.

Livskunskap Två st från teater Impuls va här och körde lite lekar och övningar. Man skulle bl.a. presentera sig och nämna en person man beundrar och nåt man vill ha. Bara för att jag e nörd så sa jag att jag beundrar Peter Johansson. ;)

Spanska Hade prov, hann knapp göra klart det men tror att det gick ganska bra.

Geografi Hade genomgång inför ett arbete vi ska göra om världens befolkning typ.

Svenska Venne varför men dom tre senaste lektionerna har vart så sjukt sega. Kanske för att det nt e så kul att jobba me grammatik >_<

Vid lunchen gick vi ner till fritidsgårn och skaffade gårdskort+anmälde oss till gymgruppen.

Engelska Segt, satt mest och översatte och tränade olika ord inför nästa veckas prov.

Matte Fick en impuls och drog me Denice och Lollo till kören. Kollade mest på en film från förra årets avslutning där jag nt va me så nt så kul  menmen. Sen körde vi Don't worry be happy, 21 guns och Hallelujah.
Jag tror jag fått denice att vilja börja på kören, kul isåfall :)

Nu ska jag vänta på att badrummet ska bli ledigt och duscha, sen blire väl att äta, läsa biologi, slappa och kolla på idol :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade också det där på livskundskapen idag :)

2009-09-09 @ 20:12:34
URL: http://eemmman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0