090930

Kom typ nyss hem från stan. Va på tandreglering och bytte båge och slipade bort tre platåer. Det sistnämnda är så obehagligt att man nästan önskar att man inte skaffade tandställning från början. Men, men. Bara ett år kvar typ. Sen blir jag kvitt tandställningen men måste ha natt-tandställning i typ två år, mindre kul.

Nej. Nu ska jag se efter om jag kan hitta nån bra film att se på youtube och njuta av att nt behöva plugga.
Visserligen borde jag plugga men jag glömde grejerna i skolan så...

Tråkigaste inlägget ever men skit samma.

Btw, idag är det sista september vilket innebär att det är första oktober imorn. Jag e så smart, iaf så fyller jag 15 imorn! :)

Kommentarer
Postat av: LOllo

Grattis gmn:)

2009-09-30 @ 17:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0