Dålig uppdatering

Har nt orkat uppdatera så ofta på sista tiden, det är typ sjukt mycket i skolan och så är jag lat också. ;)

Igår va vi en stund på cocker-utställningen som e i Bodaviken. Såg bara valparna då, sjuuukt söta! :D
Längtar till vi ska köpa en valp. :D Mamma vill ha en svart tik som ska heta Diva, jag vill ha en blå tik
som heter Jessie. ;)

Iaf, idag måste jag plugga. Speciellt engelska. Men också lite biologi och geografi. Jag orkar inte me skolan!
Men nu har jag hittat ett gymnasium som jag blivit helt kär i =) Mikael Elias Teoretiska gymnasium, verkar
jättemysigt och bra.

Ikväll äre första konfirmationen med välkomst-gudstjänst och så. Det ska vi ledare me på då så det ska bli
kul att träffa konfirmanderna och så ska det faktiskt bli skönt att sätta sig i kyrkan och lyssna på en
gudstjänst för jag har inte befunnit mig i en kyrka sen skolavslutningen och inte vart på gudstjänst sen vi
konfirmerades. Fy mig!

 Har sjukt mkt roliga minnen från min konfirmand-tid + SKU och här är ett. Denice, Erica,

Kamilla, Ingvar och Gustaf åkte helt själva i babybåtarna. Roligaste synen ever! x)


Kommentarer
Postat av: Lollo

du har ju inget minne av mig elr? nae..

2009-09-26 @ 20:34:39
Postat av: Amanda

Men du åkte ju inte med då, du kom ju dit med mig och Malin och kollade på dom ;)

2009-09-27 @ 07:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0