Damp

Bara jag som har damp över att man inte kan se senaste inläggen/kommentarerna m.m. när man loggar in? Varför?

Iaf, dagen va seeg! Trött som fan va jag och höll på o somna på svenska-lektionen när vi skulle läsa Gullivers resor. Vi hade idrott idag också, började planera inför 3 lektioner vi ska ha då vi får lägga upp lektionerna själva och välja vad vi ska göra. Jag och Lollo ska köra styrketräning. (y) Behövs inför nästa års golfsäsong.

Gymgrejjen börjar imorn förresten men jag har varken anmält mig elr skaffat gårdskort. Får hoppas att det kan fixas imorn. Skulle egentligen åkt till Kvillinge så hade nt en tanke på att fixa med det men sen blev Kvillinge-träffen inställd så då blire att träna. Fan vad muskler jag ska få :)

Blev mkt gymnasiesnack idag också eftersom vi fick statistisk från årets intagning till gymnasiet. Med dom betygen jag har nu kommer jag inte på vad som helst (om man kollar på årets statistik) utom estet då där man gör prov men jag är itnte intresserad av ett estetiskt program så det spelar ingen roll.

Just nu e jag inne på sam-media, just för att kunna plugga vidare samtidigt som jag känner att jag inte vill läsa sam-sam.

Nu måste jag plugga, har spanskaprov imorn >_<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0